Ahogy fentebb is említettem, a pontosság nagyon fontos. Ha például korábban nem használtuk azt a rendszert, alkalmazást, amelyben a megbeszélés megvalósul, akkor bátran kérjünk segítséget, teszteljük és próbáljunk belépni egy picit korábban. Ha felesleges technikai elakadással húzzuk a megbeszélést, befolyásoljuk a résztvevők hangulatát. Ha mégis bármi probléma adódik, maradjunk nyugodtak, esetleg javasoljunk másik időpontot vagy ha lehetetlenné válik a csatlakozás, kérjünk szöveges összefoglalót.
Ha valami miatt pedig késve tudunk csak érkezni, akkor azt a lehető legkisebb feltűnéssel tegyük: némítsuk le magunkat, ne ragaszkodjunk ahhoz, hogy mindenkinek egyesével köszönjünk, próbáljuk felvenni a fonalat. Ha a szervező felszólít bennünket (mert szükséges bemutatkozni, vagy bármilyen megjegyzést vár tőlünk), csak akkor kezdjünk el beszélni és ne kezdjük el magyarázni a késés okát. Szintén feleslegesen akasztja meg a folyamatot.
Törekedjünk arra, hogy a megbeszélés rövid és tömör legyen. Online nehezebb huzamosabb ideig figyelni ezért célszerű tartani az előre meghatározott időkeretet. Ebben is nagy szerep jut annak, aki felvállalja a megbeszélés összehívását és lebonyolítását.